semesterfirar

min andra semestervecka i år spenderas just nu i huvudstaden, närmare bestämmt i hammarby sjöstad hos bandyproffset å lyxhustrun:P
d första tre dagarna har jag å nea shoppat, shoppat, shoppat å druckit vin såklart! i lördags var vi ut å kände lite på sthlms nattliv, blev ett besök på soapbar sen vidare till collage eller collateral som vi utbölingar väljer att kalla det (när minnet sviker iaf). vi rasade hem mot morgonkvisten lätt slitna men helnöjda. att vakna dagen efter var mindre trevligt så gårdagen blev av den lugnare sorten, vi gjorde putte sällskap i tv-soffan å somnade innan spöktimmen.
idag har formen hittat tillbaka så vinet e redan framme sen får vi se vilka äventyr som blir kvällens...






trots att jag får spendera dagarna å kvällarna med min nea så värker det lite nånstans i kroppen, en del av mitt hjärta saknas.. älskling jag längtar efter dig!


nu till vinet.... so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0