från sthlm till uppsala..

efter 5 underbara dagar i sthlm så var det dax att lämna in å åka hemåt.. hade planerat in en mellanlandning i uppsala innan jag måste va hemma på lördag för att hämta upp älsklingen.. så här är jag alltså nu i uppsala som just nu känns som lilla rosengård. jag kommer hålla mig inom husets fyra väggar under min vistelse här, för er som inte vet vad jag pratar om så kollar ni för lite på nyheterna!

min å neas sista kväll på ett tag:(spenderade vi med vinglaset i handen, när klockan närmade sig midnatt tog vi t banan till stan eller hmm ja typ iaf.. vi fick ju ta buss sista biten eftersom vi inte hade kollat upp när sista tåget gick.. så d blev till att leta på en buss å sen traska en bit men men vad gör man inte för att få svänga sina lurviga på stureplan :)
efter många om å men hamnade vi på golden hits där vi dansade som galningar till 80- talets bästa med de som var krogvana redan på 80- talet.. inge desperation där inte.. tragiskt men underhållande! när musiken tystnade på golden hamnade vi på spy bar som hade sina bästa dagar på 80-talet men d blir var man gör det till. Det fanns två alternativ att välja på insåg vi, det ena var att ta nattbussen hem å d andra var att ge sig ut på ett nytt dansgolv.. självklart valde vi det senare.. vi landade i sjöstan lagom till normalt folk klev upp till en ny arbetsdag.. busigt! 

ne nu blire till att smutta lite vin innan sängen kallar, bara två nätter innan baby kommer hem...jiippiie!
gonatt vänner..

Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0