fyra nyanser av grått..

en ny vecka med nya måsten dårå... tack för att linnet kommer hem å förgyller den här veckan <3
visserligen ska jag spendera helgen på ica medan mina vänner ramlar runt i form av väldruckna sagofigurer men jag hinner iaf med lite häng i veckan!
jag har hamnat i en ond jobbcirkel där jag bara jobbar eller så känns det så bara för att vardagen e tyst å grå. . jag å kex jobbar om varandra för mkt, min sambo trivs lite för bra ute på sjön, bina har varit borta för länge å sen har vi dom som vistas på annan ort..  alla e bidragande faktorer till färgen grått.
det hjälper ju inte direkt att mörkret tar över dagsljuset alltför tidigt å jag längtar ur den här lilla skolådan till lägenhet.. lyxproblem kanske men dom skuggar iaf just nu.

för att färgen grå inte ska övergå till svart har jag gjort en "ser fram emot lista"
den ser ut ungefär så här:

Linnet kommer hem imöra.
vi ska flytta inom kort.
mellisa horn på spegeln 3 dec.
Julen.

ne nu får vi tydligen besök så man lär väl ta å dra en borste igenom håret eller nåt..
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0