lördag av rang

solen skiner !! ja jag fungerar igen tack vare d... tog mig upp i ottan (tio e väl i ottan?) duschade å tog järnhästen till ica å inhandlade lite av varje. väl hemma blev det seriös matlagning å en lättare variant av städning... jag känner mig nöjd! nu återstår tvåtimmar tills jag ska ner på ica å kränga pullor, funderar på vad mer jag kan uträtta idag innan solen försvinner å då även all energi. skulle ha lunchat me mitt kex men solen har tydligen ingen inverkan på henne för hon ligger efter mig i dagsplaneringen... tråkig!

jäjä får bli en solning sen en härlig promenix till jobbet.. sweet

PoK

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag borde ha ringt dig tidigare i veckan. Finns inga ursäkter... bara väldigt väldigt trött :(

Vi hörs i veckan för en ny planering. Vad gör du om två helger? Puss

2009-11-29 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0