you´r not alone tonight..

måndagkväll var en ensam kväll här på bryggargatan men d gör inget för keith urban håller mig sällskap såna stunder, d blir inte vackrare än så. han överröstar även när d pågår krig innanför pannbenet. han sjunger " you´r not alone tonight.." å plinkar på en ensam gitarr... musik för hjärtat, krossat eller ej spelar ingen roll. han tar mig med storm i alla tillstånd!
när keith hade gjort sitt för kvällen dök kexet upp å var hungrig å här finns det alltid mat :) blev lite mys vid tvn innan vi sa gonatt.

idag har jag inhandlat en del delikatesser som ska avnjutas med ngt glas vin!  om inte kex glömmer att gå till glasbanken förstås..
shit nu e d stress ser jag.. duschen nästa!!

so long suckers

Kommentarer
Postat av: Nea

Kom hit NÄR du vill!! Jag slutar ju iaf 17 på helgerna :) Så det är lugnt!

Vi får styra upp nåt snart...



Puss

2009-11-05 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0