vineffekten

ännu en ledig dag närmar sig sitt slut.. det har varit en dag av vila eftersom jag å kex valde att förgifta kroppen me några flaskor vin igår.. tanken var att vi skulle dela på en flaska men saker å ting blir sällan som vi tänkt oss! trots att glasen blev för många å vissa saker spårade så var det en mkt trevlig tisdag! eftersom linnet är så långt borta dessa tisdagar så fick hon vara med via msn, vad hon tyckte om d är oklart men sånt kan vi inte ta hänsyn till ;)

idag vaknade jag alltför sent å alltför svag, hoppade inte ur sängen direkt utan kravlade mig ur framåt eftermiddagen. erik ville åka å hälsa på en jobbarkompis så den planen fick d bli eftersom d fanns både bebis å hund i hushållet, mysiiigt! när kaffet å bullarna var slut åkte vi hem å väntade in bina å fredrik för en tacokväll.
otroligt härligt att se dem igen efter deras fem veckor på bali.

jag har funderat mkt på sistone, livet har inte känts på topp å jag har saknat många i vardagen.. problemet är att jag låter tankarna ta över ibland men från å med nu stänger jag av tankeverksamheten ett tag så löser sig säkert saker i sinom tid. jag ska vara oförskämt lycklig nu.. typ.. eller ja ngt ditåt :)

nu ska jag bre ut mig i soffan ngn timma innan john blund behagar dyka upp

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0