Ramundberget

fii fn vad tiden går fort alltså, har hunnit blivit TJUGOSEX gamla år sen jag senast printade nåt... lederna har börjat värka å snart kommer tandlossning å grått hår vara vardag...hua. var tog alla år vägen egentligen!!

senaste veckorna har vart precis som alla veckor vin/ gotta å bästa vänner... jobbat har jag ju såklartoxå men d var ju ingen nyhet d heller... snarare story of my life. den här veckan har jag bedrivit restaurang här på bryggargatan, inget ont om d för sällskapet bestod av tre nära.. speciellt trevligt att fröken petterson joinade två hela kvällar i rad, det hör inte till vardagen.

förra helgen for jag, erik å en annan tomte till ramundberget för 4 dgrs flitigt öldrickande.. mkt trevlig trip. vi njöt av solen, sippade falcon å ja brädan kom fram en sväng den å. har gaanska täta blåmärken efter den färden men så blir det när man lägger en afterski på 1000 meters höjd, enda vägen ner e utför lixom.. bräda och alkohol hör tydligen ihop även om det var en svår kombination för mig (och erik)
eriksom var domare på eventet i ramund fick hålla sig ifrån ölen lite mer än oss andra så jag räknar med att han tar hand om mig när leverskadorna sätter in.





annars fackar min dator så jag kan inte lägga upp fler bilder men d kommer en annan gång..

nu blire hockey å mat med älsklingen

see ya

Kommentarer
Postat av: Kenneth.

Det kan inte vara sant. En uppdatering på jessli.blogg.se!!!!!! Skärpning nu Lindberg. Tack för maten föresten! /Hon med 40 spänn på kontot.

2009-05-08 @ 22:02:39
Postat av: Emma

Hej tjejen!:) Nu har du adressen till min blogg:) Hoppas verkligen att vi ses i höst och tar en krogrunda i storstan ;D Puss och kram!

2009-06-09 @ 22:34:37
URL: http://emmali85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0