Ett år, tolv månader, 365 dagar...

"Aldrig förr har så mkt tid gått så fort,
tänker på alla saker vi har gjort..
sen den dagen du å jag blev ett par är det ett år, tolv månader, 365 dar..

alltid samma känsla även att vi förändras
lågan brinner trots att vindarna har blåst hårt ibland
om vi nån gång gråter så möts vi alltid åter i lyckorus å d är därför jag älskar dig
jag minns allt det finns inget rum som e tomt ..
ser hur d goda berövar oss på allt ont
jag tar vara på varenda minut så låt mig vandra här på vår väg utan slut..

alltid samma känsla även att vi förändras
vi lyser starkt å klart fast tiden borde satt sina spår
om vi nån gång gråter så möts vi alltid åter i lyckorus å d e därför jag älskar dig..

kom å lägg din kind mot min
dröm om oss om du somnar in
jag är här, jag är hos dig
d är alltid samma känsla även att vi förändras
vi lyser starkt å klart fast tiden borde satt sina spår
om vi nån gång gråter så möts vi alltid åter i lyckorus å d e därför jag älskar dig.. ".

ja igår firade jag å min älskling ett år som seriösa. vi drack lite bubbel å planerade norgesemestern innan vi gick vidare till kharma för lite lady å lufsen mys.... underbart!
snart är det även tre år sedan vi påböjade bergochdalbanan som tillslut ledde oss hit.. det var en sjukt lång å knölig väg men allt värt att ha får man kämpa för... vi är bäst<3

Kommentarer
Postat av: Kakan

Grattis! :o)

2009-06-17 @ 23:59:56
Postat av: Nea

:D

2009-06-18 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0