fonna

efter många timmars bilfärd kom vi äntligen fram till fonna.. pust å stön för 14 timmar on the road! vi spenderade åtta dagar me fiske, brädåkning, lådvin å chicago bara jag å älsklingen..sweet!

norge e inget thailand direkt men jag har aldrg känt mig så utvilad å tillfreds efter en semester som nu, vattnet e renare, luften e frisk å naturen oslagbar i grannlandet.

fonna va grymt, inga glaciärsprickor än men däremot saltade bulor som jag självklat satte ner svanskotan på,, va smått orörlig några dagar innan den värsta smärtan la sig å jag kunde återvända till backen :)

blev självklart en del fiske på resan oxå, min coolaste fångst var en bläckfisk. asgrymt!

lite bilder på vår första långsemester<3






norge får bli en semesertradition, förhoppnigsvis behöver jag inte gå till kiropraktorn nästa gång jag vart där iaf :)

pöss

Kommentarer
Postat av: Nea

Nämen.. lilla kassen fick också vara med :)



Hur var klänningarna du lånade?



Puss

2009-07-23 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0