ont

ont är kvällens tema.. onti både hjärta och kropp! ja nu var det ju så här att jag å skidlärare sabina var ute å flängde i berget tidigare i veckan. precis som jag förstod var jag en naturbegåvning på brädan, visst tog det lite tid innan naturbegåvningen visade sig så jag har en del blåmärken att gömma men men what doesn´t kill you... eller nåt ditåt. sjukt kul vare iaf å jag kommer definitivt spendera en massa livsfarlig tid i backarna framöver..look out lixom.
annars är livet rätt besvärligt just nu, jag försöker sysselsätta mig för att inte tänka på d jobbiga sakerna.. ngn väldigt speciell är emellanåt på väg till andra sidan å även om läget just nu är stabilt finns denne i mina tankar konstant. mormor du är för viktig, lämna oss inte än..
 
"jag minns allt
 det finns inget rum som är tomt
ser hur det goda berövar oss på allt ont
jag tar vara på varenda minut
så låt mig vandra här på vår väg utan slut"

Kommentarer
Postat av: therese

Nä det är svårt att tänka sig ett liv utan mormor, hon är ju världens bästa. Krama henne från mig när ni åker in.

2009-01-31 @ 10:31:02
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.se/
Postat av: Nea

Miss you tooo!



Hoppas verkligen att mormor blir bättre!!



Puss å Kram

2009-01-31 @ 18:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0