en massa mys

söndag igen då, veckorna springer förbi som mitt liv vore ett maratonlopp. veckan spenderades som vanligt till jobb, när man jobbar 7-16 så somnar man vackert vid tio på kvällarna blir inte mkt annat än laga middag å kolla på tv innan john blund kommer men va gör det när man älskar sitt jobb. i fredags när jag hade avslutat min arbetsvecka blev d lite storhandling, tvätt å städning sånt som måste göras.. eftersom jag å älsklingen hjälptes åt så hann vi med ngn öl å pizza me syrra å jiet på kvällen, vi var alla lite småtrötta efter arbetsveckan så d blev en lugn kväller. konstigt hur det är när man har ett förhållande, helt plötsligt blir man trött å prioriterar sömn före fest alltför ofta. kan inte komma ihåg att jag nånsin var för trött för fest under mina singelår? men vad ska man säga vardagen är mer intressant nuförtiden helt enkelt.
igår for jag å lillasyster till uppsala för att hälsa på storasyster tette å familj. det blev tyvärr en snabbvända dit med lite shopping å en del kramar innan vi var tvugna att återvända till viken eftersom både jag å syster hade planer för kvällen..lite tid e dock bättre än ingen tid alls! på kvällen hade jag å erik bjudit hem sabina å fredrik på middag, blev lite kyckling men spenatpasta sen en improviserad kaka till efterrätt.. kakan skulle ha varit en gammal hederlig kladdkaka men "ngn" hade gjort slut på kakaon så d blev en kaka med ljus å mörk choklad i.. den var spännande :)

nu ska jag nog trotsa snöovädret å fara upp till berget  å störa sabina på jobbet.

bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0