2009

jag börjar det här året med cocillanan å värktabletterna i högsta hugg... ja jag gjorde misstaget att slappna av när jag blev ledig två dgr...lyckades hålla mig i ganska bra skick på nyårsafton som vi firade hos sabina å fredrik. en lugn tillställnig tre par emellan var precis vad jag klarade av! jag släpade hem min mkt onyktra pojkvän efter ettsnåret å sen lämnade jag in för febern. första dagen på nya året har jag alltså spenderat i fosterställning, mkt tråkigt sätt att spendera en av få lediga dgr på! för första gången idag e febern nu vilande å jag har lyckats sitta upprätt i hela tio minuter...weeii!
nu ska jag krypa ner i soffan igen, sängen känns för ensam inatt då min älskling jobbar natt.. känner mig inte helt hemma här hos erik än så  tvn är bra sällskap.. måste vänja mig snart dock eftersom d här kommer vara vårat gemensamma hem inom någon månad!

gott nytt år mina vänner..

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tråkigt med förkylning men attans vad ska att ni ska bli sambos!!! :o) Grattis!

2009-01-02 @ 22:34:38
URL: http://minikakans.blogg.se/
Postat av: Kakan

Klart vi lär ses snart! Har två jobb helger framför mig nu... är du ledig nått i veckorna? Typ tisdag, onsdag eller torsdag? Såg nu att jag skrivit lite tokigt på min förra kommentar... ska ju vara "attans vad skoj" :o) Kram kram

2009-01-08 @ 23:26:51
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0