Alla hjärtans dag

dagen D alltså, allt känns inte underbart trots att jag är kär men jag skyller inte på ngt, det är helt enkelt så att den här dagen är som alla andra! man vaknar på morgonen å tar itu me alla måsten, städar,tvättar, lagar mat å väntar på att klockan ska slå kväller så man får korka upp utan att klassas som alkolist :)

justja fredag den 13.e e över å förrutom 2 läkarbesök å en rejäl vurpa i kycklingflott igår på jobbet så klarade jag mig oskadd! det lära firas med några flaskor vin tillsammans me baby, linnet å johan(som han tydligen heter :) å ne det var inget försök till matchmaking från min sida.. bara ett sammmanträffande;P

 nu ska jag laga lite god mat å mysa ngn timme me min gobit sen bär det iväg till kex på fest. i år har våran årliga allahjärtansdagfest flyttats till smedsgatan, känns helt okej att lämna över facklan .. för mig betyder det att jag kan dricka en massa å bete mig illa utan att få ta smällarna imorgon bitti när man vaknar i ngt liknande ett slagfält!
kom att tänka på vår första fest på tappade götgatan, ngt förändras den kvällen å jag tror aldrig jag riktigt hämtade mig:) det var början på oss... jag, kex å linnet<3 helt klart min bästa allahjärtansdag date nånsin! tyvärr tyckte min hyresvärd inte att den festen va fullt lika kul å gav mig saftiga böter för ett förstört golv när jag flyttade därifrån.. surgubbe.

have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0