det är över nu..

sen sist har allting blivit lättare här på storgatan. ja så fort dagen D var över, dvs dagen för rättegången så kändes allt lättare igen..såå skönt att det är över! hovrättens dom kommer om någon vecka men jag bryr mig inte ens för så länge jag slipper se idioterna eller deras monster till advokater igen så känner jag mig rätt nöjd.. en positiv sak me att utsättas för såna här grejjer e att man ser vilka man kan lita på och jag måste säga att mina vänner visar sig som vanligt va oslagbara.. sabina, nea å karin som varit me mig bägge ggrna, utan dom hade jag aldrig orkat men även mina andra vänner som stöttat å lyssnat både före å efter...<3

annars hare inte hänt mkt på sistone.. jobbat för mkt som vanligt men what doesn´t kill you makes u stronger eller hur va d nu.. höll ju nästan på glömma d viktigaste, baby e hemma igen efter en lortig fiskevecka i norge.. börjar bli van att plocka upp efter honom här på 33:an så d va lite tråkigt när han va borta :P
nu blire krypa ner i sängen å pusta ut efter en 10 timmars arbetsdag å första mötet me svärföräldrarna.. :)

natti natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag har svårt att föreställa mig Erik i den här seriösa situationen :) Syns på torsdag!

2008-09-23 @ 08:29:15
URL: http://mittlivsomtherese.blogg.com
Postat av: Nea

Jaså, du har träffat dem nu! :D KUL!

2008-09-23 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0