jag är glad trots att jag är ledsen

jag är glad för världens bästa vänner som alltid finns där å gör allt lättare när livet suger
jag är glad för min familj som är helt underbar å trygg
jag är glad för min erik som jag tycker såå mkt om
jag är glad för att jag hittat mig själv igen efter några förvirrade år
jag är glad att vardagen inte skrämmer mig längre utan snarare känns som en lättnad efter helgens tappningar
jag är glad för allt som får mig att må bra å som gör mig stark
jag är glad att jag inte e som dom, dom som förstört min sommar å gör mina nätter sömnlösa just nu
jag är glad för många saker men det finns fortfarande saker som gör mig lessen......

D här inlägget blev en peppning å påminnelse om att även om allt just nu känns skit å jobbigt kan dom aldrig ta ifrån mig alla bra saker jag har, dom kan ha förstört d senaste månaderna å gjort den senaste tiden till ett h-vete men efter imorgon får dom inte en minut till av mitt liv.. det är dom som får dras me den här skiten i fortsättningen för d e på dom stämpeln sitter.. misshandel enligt tingsrätten oavsett  vad hovrättens dom blir..

/ ganska liten just nu





Kommentarer
Postat av: Nea

Så sant.. så sant..

2008-09-16 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0