yes

äntligen kom den, den lugnare veckan som jag har längtat efter! visst hinner det ändras än men som d ser ut nu kommer jag faktiskt ha ett liv den här veckan...niiiice.
helgen va jobb fredag å söndag men lördagen va jag ledig.. hade en underbar dag i gävle me mitt kex. blev lunch, shopping å en massa snack om allt å speciellt om ingenting :) på kvällen blev d skiva i kexets lya, skum blandning av folk å rätt snurrig kväll men jag tror jag hade kul faktiskt. blev även en sväng på snobby.. helt okej!





söndagkväll efter jobbet bestämde jag å kex oss för en myskväll på storgatan, hyrde en aprolig film å lagade stuvade mackisar me korv...  en söndag av rang även om någon saknades emellan oss i soffan.. i november är vi tre igen.. soom jag längtar!
nu ska jag passa på att mysa lite me min älskling.. soo long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0