en trött torsdag



gaanska sliten idag..ska snart gå å kränga burgare på grillen i några timmar..pust å stön!
igår spenderade jag kvällen hos mitt favoritkex. jag, sia å kex mös till d lite på högbovägen, blev en del drinkar å en massa skvaller... e inte ofta man ser fröken pettersson dessa dagar så d va nice att ta igen lite förlorad tid. jag å kex vinglade iväg till kharma för lite mingel å vin efter tolvsnåret, mkt trevligt! just nu önskar jag dock att jag hade gjort som sia, alltså intagit sängen i bra tid istället men men d kostar å ligga på topp! annars händer inte mkt just nu, jag har hostan från h-vetet typ så några veckors sömnlösa nätter börjar kännas av.. hoppas hoppas hoppas den e borta till helgen iaf så jag får sova igen lite då. 





                                      
                                       kexet, världens bästa bartender :)


Kommentarer
Postat av: Nea

Åhh så mysigt!

Bättre i hostan än? Puss

2008-10-25 @ 11:30:37
Postat av: L

Det fattas ett glas... Jag vill vara med...

2008-10-27 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0