SATC kväll

igår hade jag, sabina å nea myskväll hos nea.. tömde några flaskor vin å grät till SATC.. va nog jag som stod för d mesta snyftandet :).. kan inte hjälpa d men jag e en sucker när d gäller romantik! hade inte sett filmen av ngn konstig anledning å soom jag hade missat.. måste nog ta en ny tjejkväll innan min älskade nea åker å kolla på SATC boxen. ja inom några veckor åker en bästa vän å en annan kommer tillbaka till stan.. tur e väl att linnet kommer hem annars hade d saknats två bitar av hjärtat i höst å d hade vart too much!

bakisdagen idag har bestått av jobb, handling å städning så nu blire lite käk me kex sen hem å nöta soffan resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha.. ja, du är en riktig sucker när det gäller romantik! :P

Jag kommer sakna er här hemma väldigt mycket! :S Jag hoppas du har tankat hem Skype?



Kiss kiss

2008-10-04 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0