vi är tre igen !

om jag var upptagen förut e d inget mot för vad jag har varit på sistone... linnet kom hem som väntat å fest blev d!! ja vi körde en välkommen hem skiva här på storgatan förra helgen, man skulle även kunna kalla d en jensas reunion.. nästan alla var här å allt tappades i sann jensasanda.. ngn hittade en "uteservering" här utanför att hänga på innan denne gick hem å däckade före krogen.. orutinerat ;P vi andra gick lös på snobby, vissa på gardinerna å andra på dansgolvet.. nice vare iaf!



ja som sagt allt tappades...                                                                                                                                                                                        
mmmm....


ja nu e hon hemma...


annars har vi bara varit, ätit å tagit igen förlorad tid.. först när hon var hemma insåg jag hur tomt senaste månaderna,
självklart hade jag många delar av hjärtat kvar i stan men den biten som var borta var stor..

so long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0