even the best fall down sometime..

en stund över till slut... som vanligt styr jobbet hela mitt liv men idag e jag iaf ledig..sweet! 
har vart på ica å jobbat lite i köket den här veckan, jobbigt men såå kul å i veckan ska jag på kurs "matsäkerhet" för ica, spännande! här är lite av d jag sysslar med i köket.. i like!



                                      


 vardagen har vart lite bergochdalbana på sistone, ibland  är det  svårt att hålla humöret uppe å fortsätta kämpa när det känns som man kämpar ensam..  även när det mesta går snett gäller det att försöka uppskatta saker som e bra. gräver man ner sig  å skiter i dom bra sakerna står man där utan allt en dag..  men men som sagt d bra stunderna finns kvar å övertygar för när d e bra så e d riktigt bra! nu ska jag å älsklingen äta lite kladdkaka sen ska vi till syster å jiet å mysa lite.

"I´m open, you´r closed
 where I follow, you´ll go
 I worry I won´t see your face light up again"
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Nu var det snålt med uppdateringar här :P Jag vill veta vad du sysslar med...



Puss!

2008-11-12 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0