yeah baby!

Alborgen igår, självklart så vann vårt lag :P har blåmärken överallt å träningsvärk av rang men d va d värt för d va sjukt kul! efter några timmars krypande i labyrinter å svingande i lianer så for vi hem till mariha å drack "skumpa" å käkade gott, d blev en klockren dag me d bästa av vänner. när skumpan sinade blev d några shots på snobby innan jag vinglade hem i regnet. trodde jag skulle få bära betongkepsen idag men jag e oförskämt pigg å på topp helt enkelt..sweet!
veckans värsta dag idag alltså, söndag betyder jobbångest.. sjukt tråkigt på jobbet nu men "man måste jobba iaf" som man säger inom banantramparbranchen. tog sovmorgon idag å sen blev d en pizza å ventilera lite saker med bästa kexet, nu ska jag städa garderober å invänta vad nu kvällen kan ha att erbjuda..
 
"they can take tomorrow and the plans we made
they can take the music that we never played
all the broken dreams, take everything
just take it away but they can never have yesterday"

Kommentarer
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du har en bättre söndag än vad jag har!

2008-05-18 @ 18:04:13
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0