under ytan

 fi fn va tråkigt d e att va sjuk, har spenderat hela natten å morron på toagolvet å resten av dagen i sängen.. ligger i fosterställning å dricker vätskeersättnig fredag kväll en ledig helg..gaanska värdelöst! skulle ha käkat i gävle me mamma ikväll men men vi få ta d en annan dag. har kurerat mig me diverse hela dagen så jag ska va spelklar imorgon! blir en hel del folk som kommer så d skulle va sjukt jobbigt att behöva avboka festen... d e inte ett alternativ!

sista april spenderades hos mormor me hela tjocka släkten fram till nio, blev grillning å sen gav vi oss på mormors barskåp som e i storlek me en halv glasbank.. tackar mormor! efter vi blivit lagom lulliga drog syrran, jag å syrrans kille hit till storgatan å intog "terassen".. fick även förstärkning av erik, sabina å hennes fredrik.. mkt trevlig men blöt kväll.
 
annars fick jag ett rätt jobbigt besked idag, hade iofs väntat på det men d känns inge mindre för d! skönt att veta men jobbigt som fn även.. men ähh livet går vidare, lite skadereglering ett tag fram över ska nog lösa allt..
 
"I let it burn..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0