gammalt

Då var man gammal då, känns inge annorlunda än 24 faktiskt.. kikar lite extra efter rynkor varje gång jag kollar mig i spegeln men d verkar va lugnt än så länge.
25 års skivan i lördags blev en tappad historia.. vinet flödade, stolarna brakade ihop å musiken va av blandad kvalite.. välkommen på dansbandsfest! dyngfyllan va d en grym fest, riktigt trevligt att alla mina olika vänner verkade trivas ihop...me like! sen drog vi iväg till snobby å därefter präglades natten av beckimitationer å country.. oslagbart!
söndagen som då var min egentliga födelsedag va rätt värdelös, vaknade med betongkeps, städade i timmar å hade fått en mindre roligt meddelande som gjorde dagen rätt ångestladdad.. enda höjdpunkten var ett samtal från min vän i Italien, så skönt att höra hennes röst.
kanske att jag blev lite mer vuxen i helgen ändå å insåg att vissa grejjer funkar inte nå mer, hur mkt man än vill å hur mkt det än känns..  om d här är allt som blir då äre kanske inte värt d.

"har så svårt att släppa din hand å se dig gå åt ett annat håll.."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysig blogg du har

2008-05-06 @ 11:45:14
URL: http://mimmster.blogg.se
Postat av: Christian

Grattis!!!
Visst känns det lite som om din hud blir mer och mer som ett litet russin för var dag som går..*ler*

Skoja med dig..
Ha det bra och njut av dagen!!!

Ja må hon leva, ja må hon leva....

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

2008-05-06 @ 11:46:14
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0