fredag..

oerhört! en bra dag idag, veckan har varit lite berg och dalbana men nu känns det bättre.. vaknade imorse me ett leende på läpparna, kan bero på att jag är ledig i helgen å ska träffa mina tjejer imon eller så beror d på ngt annat.. grymt iaf! fortfarande mycke funderingar kring jobbfrågan å en del annat men d lööser sig. den här fredagkvällen spenderas mestadels i tvättstugan men med en bira i högern känns det rätt bra ;) ska åka hem till mamsen en sväng snart å få lite mat å träffa storasyster  som e hemma på besök, viktigt.
imon ska jag som sagt spendera dagen me barndomsvännerna, blir ett besök på Albogen sen lite käk å vin, laddat hela veckan nu, tyvärr tjejer så måste jag vinna imon, tävlingsmänniska av rang joråsatt.. det viktiga e inte att delta utan att vinna! det är mariha som fyllt 25 å står för kalaset imon, tackarr å Grattis gumman !
fick äntligen i väg ett brev till italien igår, du känner mig Linnet.. jag e inte världens snabbaste men d betyder inte att jag inte saknar dig för det gör jag verkligen.

"thought I couldn`t live without you
It´s gonna hurt when it heals to..
it will all get better in time"


"


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag trodde inte att det handlade om att VINNA, utan att ha KUL tillsammans... ;P
Ska bli grymt trevligt! Gott med vin också :) Ses imorrn!

2008-05-16 @ 22:29:40
URL: http://neaand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0