Tidvis..

verkar va lite nervös!!! sitter å väntar på att ev sticka iväg på jobbintervju... kan säga att jag verkligen hade behövt en cigg nu :( ska väl ner på nuvarande jobbet å leka personalansvarig om ngn timme oxå, såå trött på mitt jobb.. 70 timmars veckor börjar kännas ganska slitsamt plus att jag saknar mitt sociala liv, saknar mina vänner! usch va jag låter negativ nu, mår faktiskt sjukt bra ändå  :) borde va på dåligt humör me tanke på linneas flytt, att jag har slutat röka å allt me jobbet men d går bara inte, jag e på topp just nu ! hösten å vintern har varit ett stort  mörker men nu börjar d verkligen ljusna... saker som gjort obeskrivligt ont börjar sakta gå över...skulle ljuga om jag sa att det inte känns alls längre men det känns iaf inte lika ofta å lika mycket längre. ..

ne nu ska jag gå å övervaka mina skyddslingar på grillen å sen har jag bara en heldag kvar innan ledig helg....LYCKA  

PoK 

"Tid har förlöpt, dagar har gått.
Månen har vandrat sin väg genom vitt, svart å grått.
Jag har saknat ditt skratt, jag har saknat ditt hår, jag har saknat att ringa ibland å berätta om hure går.
Det har tidvis gått bra, tidvis har skakandet lagt sig.
I bland har jag vaknat på morgon å gjort det jag ska.
Jag har saknat din hand, jag har saknat din röst, ensamma dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst.
Somliga dar tar jag in va jag hör, det går kvällar ibland då jag inte ens undrar va du gör.."


Kommentarer
Postat av: Nea

Kul att se dig här :) Förstod att du skulle ta ditt förnuft till fånga och joina oss bloggare :P
Puss!

2008-03-20 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0