STHLM..

GRATTIS TETTE!!

hemma igen efter en heldag i storstan, tror jag måste flytta till sthlm för jag fullkomligt älskar den stan! jag å sofia har sprungit runt som två idioter idag för att hinna med alla affärer men man kan inte göra sthlm på en dag. mamma, mormor å min kära storasyster strosade i snigelliknande fart bland barnkläder å liknande å ändå var dom klar långt före oss.. jaja gamlingarna e väl rutinerade :) vi möttes upp för att käka lunch på kungshallen å på vägen dit kan jag ha kastat ur mig att vi slösade dyrbar shoppingtid när dom gick sakta, förlåt bästa mamma å tack för allt idag, me love u! mina inköp blev tillslut ett par jeans, två par skor, ett linne å en väska så jag e nöjd men jag e besviken på topshop, riktigt dåligt ! Monkey däremot gillades, inte av syrran dock eftersom jag spenderade lätta timmen där.
nu e man nyduschad å uppkrupen framför tvn, har precis käkat lite kinamat..gaanska klockren dag. imon kommer det däremot att bli en riktig jobbig dag så man borde väl lägga sig snart så man e pigg när klockan ringer.. blä vill bara att d ska va över..



"you were always on my mind.."


Kommentarer
Postat av: Tette

Ja de e ju fördelen med att handla åt andra, det behövs inte provas av en själv :)

2008-03-27 @ 15:02:39
URL: http://therezee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0