So right then it all just fall apart..

verkligheten kommer ikapp en för snabbt  ibland... skulle va skönt å få leva i den där drömvärlden en stund till men nej då som vanligt e d för mkt eller för lite där helt enkelt.. 

igår bakade jag å Linnet bullar här på storgatan, ett mkt tappat bullbak som höll på att sluta med en hemlös Jessica, margarinpaket ska INTE köras i micron! Att baka med Linnea e som att baka me min minsta syster å hon e fem :) jaja jag kanske inte va så mogen alla ggr igår heller men jag bakar inte för att äta degen iaf ;P alltid lika trevligt å livsfarligt att hänga me bästa Linnet! jag kommer sakna alla våra dumma infall:( vem ska jag försöka elda upp saker med, vare sig d e kexets lägenhet vid grillpremiär eller min vid bullbak, vem ska jag baka å dricka rödtjut med som vi gjort allför många söndagar å till sist vem ska jag analysera sönder saker med tills man blir helt förvirrad å ingen av oss ens kommer ihåg var vi startade! jag har ju iofs bästa vänner kvar i stan men ingen som jag kan va lika cynisk med ju :)
gaanska trött nu eftersom ngn ringde inatt å ville att jag skulle agera chaufför på en söndag, söndag e vilodagen ju, vilket betyder att jag lägger mig tidigt :) men jag fick ju låna bilen i helgen så du e förlåten magnus!
Ne nu blire nog vika lite tvätt å gå å lägga sig för imon ska den här tjejen till Sthlm å SHOPPA!! en heldag me mamma, tette å sofia e precis va jag behöver nu... lite topshop å urbanoutfitters sen e man redo för våren !!

"I´ve been losing my head yes I´ve lost my mind.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0