förändring..

Jobba jobba jobba... ganska trött på stekarbranchen nu när man snart kliver in på sitt tionde år!!  blev jobb i helgen oxå då men men va ska man göra. snart ska jag avveckla mig själv från grillen, nya jobb på g nu, blir en riktig utmaning som d ser ut, spännande! d ska kännas att man lever..

Det här vädret skriker förändring å trots att mkt tynger så kan man inte låta  bli att se möjligheter såna här dagar.  tog en låång lunch idag från jobbet å gick till kharma för lite sushi å trevligt sällskap i form av världens bästa kexet. sjukt trevligt faktiskt.

Nu har jag precis avslutat ytterligare en heldag å sitter å varvar ner me en afterworkbira å snackar me min bonussyster sandra... underbart att bara vara å skvallra lite, även om man ibland önskar att man slapp höra visst skvaller. jag har gått vidare men fortfarande finns det grejjer som svider till... d e väl helt naturligt egentligen efter så lång tid men ändå stör d mig att jag reagerar.. det e väl av gammal vana mer än ngt annat. vad det än beror på vägrar jag släppa fram det den här gången, det är inte värt allt skit.. önskar saker hade vart annorlunda men det är å kommer aldrig bli så. jag e stark nu å inser att det finns saker jag tyvärr gått miste om i all den här röran,  d e ett misstag jag inte kommer göra om! önskar ibland att jag kunde dra tillbax klockan å göra åtminstone en sak annorlunda..


"there´s an eclipse in your eyes where I used to shine"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0