Betongkeps av rang..

Att va ledig e stressande!! vart fn tog den här dagen vägen egentligen? tyckte jag kom upp i bra tid å fixade lite grejjer sen iväg å käka me magnus en sväng å hem dit å hälsa på min älskade Smilla <3 blev kvar där å snackade skit alldeles för länge.. Har typ en timme på mig att städa, tvätta å tagga inför utgång på snobby ikväll :S ganska otaggad just nu eftersom fia å jag i ett svagt ögonblick igår drog i oss några pavor vin som ledde till ngn bira på åttan som resulterade i en riktig oklok fylla...  då va man där igen då, där jag inte orkar vara mer eftersom d gör mig förvirrad, oduglig å allt men samtidigt va ska man säga.... gaah!! 

"full of broken thoughts I can not repair..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0