jobba jobba jobba

yees jag har pratat me min vapendragare i Italy idag, så skönt att höra rösten som jag inte hört på så lääänge.. konstigt nog känns d som jag saknar henne ännu mer nu å jag läängtar tills augusti då jag får träffa hjärtat!!

har jobbat på Ica idag igen, lagt smörgåstårtor till hela stan känns d som men kul e d iaf även om man börjar mitt i natten.. 07.00 e föör tidigt för mig, nattmänniska som man e. nu ska jag bara göra lätta 40 timmar till på tre dgr innan jag blir ledig på lördag...  grattis mig.
va så uppe i varv efter jobbet idag så jag började städa å baka när jag kom hem, nu luktar d nybakt å ajax här på storgatan, inte alltför vanligt d inte
förrutom att jag håller på jobbar ihjäl mig så e allt toppen faktiskt... ovanligt för mig som har vart typ den mest deppiga personen på planeten senaste året. även om mkt e skit emellan åt så är d så många saker som gör mig glad just nu, jag trivs med livet helt enkelt å d tänker jag fortsätta med oavsett hur vissa saker faller sig!
'
ne nu ska jag läsa ett brev som damp ner me posten idag, spännande!

"it´s hard to know who is on your side, most of the time
who can you really trust, who do you really know
is there anybody out there who can make you feel less alone.."



Kommentarer
Postat av: Kakan

Skönt att höra att du mår bra vännen! Tråkigt bara att du jobbar så mycket... skulle vara najs att träffas lite och skvallra :o)

2008-06-11 @ 10:04:07
URL: http://minikakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0