joråsatt..

weeeiiii! ibland känns saker bara så bra.. d betyder inte att jag har glömt allt gammalt bara att jag väljer å ge d EN sista chans.. jag vet att många inte förstår d valet men helt ärligt så bryr jag mig inte..  mitt liv, mitt val!

veckan som gått har mest handlat om jobb,  har förrutom alla timmar på grillen även gästspelat lite i köket å delin på ica bj.. lagt smörgåstårtor, grillat lite pullor å krängt fisk över disk typ.. riktigt kul faktiskt !
visst gillar jag att jobba men just nu har jag fem jobb att kastas emellan så d börjar bli lite mkt.. som på beställning blir man dålig igen oxå.. blä.. tror fn att den här skiten e stressrelaterat för så fort d blir mkt å jag inte kan va hemma börjar d krångla igen.. dryygt men än så länge är d under kontroll me typ 6 liter vatten om dagen.. skål! 

helgen har vart lugn, jobbade heldag i fredags sen blev d hem å däcka i soffan.. lördagen va oxå heldagsjobb sen blev d pizza, vin, matrix å mys.. gaanska nice.
idag väntar ännu en heldag på grillen.. vill inte, orkar inte men d e bara å gilla läget.. jobbar me grisen dock så d kan ju bli en hel del lek..  vi kommer nog inte att köra smakleken mer efter gårdagen iaf ..sorry terror! men den som ger sig in i leken får leken tåla ;P 

"tell me I should stick around for you, tell me I could have it all"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0