biotorsdag

Prins caspian om jag va susan skulle du fått ***** :P japp jag har varit på Narnia ikväll med nea å patrik mfl, ganska grym film måste jag säga.. tror vi alla var överrens om att den gav rysningar! laddade me lite käk när vi kom in till gävle sen klev vi in i biomörkret lite sent som d brukar bli när man har med ett viss brödrarpar att göra men en riktigt skön torsdagkväll har d varit! kommer sakna min nea när hon far iväg till kalla ryssland, blir tungt att ha sin närmaste barndomsvän hundratals mil bort.
har ju även min vapendragare linnea i italien så stan kommer bli lite tom i höst. fick faktiskt ett samtal från pastaland igår å gissa om jag blev glad.. hade saknat att höra hennes röst mer än jag trodde.. om allt går vägen får jag även krama om fröken hallberg inom några veckor, måste bara fixa pass å lösa min frånvaro på grillen först.. sen hjärtat kommer jag!
nu ska jag krypa upp i soffan å vänta på min gobit till pojkvän som äntligen har jobbat klart..weeii

"kom å lägg din kind mot min
dröm om oss om du somnar in,
jag e här hos dig
det e alltid samma känsla även att vi förändras
vi lyser starkt å klart fast tiden borde satt sina spår "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0