saknad

lite smått låg idag, ägarbyte på grillen den här veckan å d va dax för personer som man man bråkat/skrattat å jobbat dagligen med att åka härifrån.. konstigt hur personer kan växa på en så d blir ett stort tomrum när dom sedan försvinner.. jaja jobbet på grillen går vidare men saknaden kommer vara stor den närmaste tiden å just nu e d tungt att gå till jobbet. tror d e ett tecken att man jobbar för mkt när personer man jobbar med kommer så nära hjärtat.

annars njuter jag av en lite lugnare vecka just nu, försöker hålla mig till 40 timmar  denna vecka.. igår var jag ledig hela dagen å bara mös.. lunch me baby sen lite stök här hemma, till kvällen lagades d laxtortellini å hyrdes film.. mysiigt. idag kör jag lite solo framför tvn eftersom erik e ute på fiske å mina vänner e i sthlm, funderar mkt idag så då kan d va rätt skönt att va lite för sig själv en stund. nu ska jag lägga mig med en bok å ett glas vin å bara softa.

"it´s really good to hear your voice saying my name,
 it sounds so sweet coming from the lips of an angel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0