bra nog..

Jaha då var man tillbax på grillen igen då efter en mkt kort ledighet. helgen har varit grym.. lördagen spenderades i sängen till 12, gaaanska efterlängtad sovmorgon! när jag lyckades slita mig ur sängen blev d lunch å  lite häng me kexet innan hon skulle infinna sig på jobbet. på eftermiddan/kvällen slöade jag i soffan å plöjde ett helt gäng avsnitt av "the sara connor chronicles" helt okej serie måste jag säga. lite senare blev d  fest me min favoritjonas sen utgång me baby å kexet.. fiint!

Söndagen va lika härlig den.. lunch me kex som vanligt.. sen for jag, kex å baby till owes å ikea för lite shopping.  till kvällen lagade jag å erik mat (vilket betyder att jag lagade mat till oss ;P) sen blev d filmmys... bra avslut på en härlig helg..
Enda negativa avbrottet på helgen va att jag lära gå ner å stänga grillen mellan nio å tio på söndagen, jag driver tydligen en restaurang nuförtiden å har även jour på alla luckor i schemat enligt vissa.. gu va jag måste tjäna bra..eller?
har idag styrt upp d första p-mötet i jensas historia, ska bli spännande att se hur d går. normalt sett e jag diktator va gäller schemaläggningen men den här gången provar jag att leka demokrati... kan bli hur som helst.

ne nu ska jag lägga mig å drömma om semester, skälig lön å romantik..sånt där som bara existerar i sagor typ (Linnet! jag må va kär men jag kan fortfarande va cynisk..hihi..saknar dig massor by the way)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0