natt

jaha då hade man lite tid över äntligen då! väntar fortfarande på en lugnare vecka men den verkar aldrig komma.. började den här veckan sängnötandes med hög feber men nu börjar jag bli människa igen, skööönt! är även hundvakt fyra dgr så den lediga tiden nu ägnas åt gogrisen aslan, gillar verkligen den här killen men d lär nog dröja innan jag skaffar mig en egen hund, d här med morgonpromenader på heltid överlåter jag gärna åt andra..uscha!! blir en del hemmaaktiviter nu så aslan ska slippa va ensam så mkt, därav blev d en grillning här hemma på srorgatan igår.. jag, erik, jiet, sofia å kex myste här me lite vin å grillat..blev en städad men mysig kväll som omväxling.
den här fredagkvällen har jag spenderat i gävle me emma å nea, lite pizza å som alltid nått glas vin.. satte punkt efter elvasnåret å drog mig hem till viken för en kvällspromenad å lite bloggande dårå.. vill ju va pigg imon när jag e ledig. dagen imorgon blir som alla lediga dgr..STRESSIG.. som vanligt har jag gjort för mkt planer å får ingen chans att återhämta mig eller sova ut för den delen. nu ska jag krypa ner ensam under täcket.. någon saknas i min säng inatt..

"only almost here..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0