resfeber

fredagshäng hos kexet ikväll.. sjukt mysigt! pizza, godis, levande ljus å hallelulja live.. espen å grabbarna kan d där me att lira gura dom.. telefonen tjöt om fest, fest å ännu mer fest men jag byter lätt 10 utgångar mot en kväll med bästa vännen. 
jag å kexet som e kända för att vara de mest oorganiserade å veligaste människorna på planeten har faktiskt gjort något fullständigt impulsivt idag.. vi har bokat resa till italien!!! oh yes utan att ens prata me linnet först men som tur e ringde hjärtat sen å d va lugnt att vi kom just då..puuhh! så om några veckor packar vi väskorna å drar iväg på en weekend till pastan å vinets hemland.. skål!
nu ska jag nog somna framför tvn så jag e relativt pigg imon, jag har ledig helg...sweeet!
 

"she´ll be gone, she´s moved on
to someone who takes the time
   her love wasn´t high priority to you
     you had other things on your mind"

Kommentarer
Postat av: Nea

Ååhh va roligt!! När åker ni?

Puss

2008-07-12 @ 11:29:55
URL: http://neaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0