modevisning i stora gasklockan

modevisning blev av.. hade all tro på att fredrik skulle få ihop d trots att d såg lite tight ut på slutet ;P blev en låång dag på gasklockorna med sminkning, hårstyling å genrep innan d var dax för självaste eldprovet.. hehe nej då så farligt vare inte men nerverna satt utanpå kroppen under dagen. trots att d inte e min grej direkt så hade jag kul!
 
hela gänget på catwalken


eldprovet

backstage
  
när modevisningen var över skyndade jag hem till sia där hon, linnet, peggy å emily svepte vin som aldrig förr :) egentligen var jag sjukt trött å längtade efter att krypa ner under täcket men min vackra pojkvän men man måste ju prioritera ;P kunde ju inte missa en kväll med tjejerna! när vi druckkit upp allt utom vattnet i kranen så vinglade vi iväg till snobby för lite dancemoves.. grym kväll! linnet dokumenterade:


jag å hemvändarna

bästa

på väg i snön....mysigt



Kommentarer
Postat av: Nea

Nice!!!

Synd att jag missade din catwalk debut :(



Puss

2008-12-11 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0