sönderstressad å lycklig

jag är trööött...kan inte minnas att jag vart så här trött förr, trött på att jobba och trött på pressen från alla håll att man ska hinna med såå mkt. jag har bestämmt mig att efter nyår blire ändring! då e d slut på 70 timmars veckor å minst en dag eller kväll iveckan ska jag stanna hemma å göra ingenting.  jag älskar att jag alltid har roliga saker att göra å att jag har så mkt vänner å en del roliga jobb men jag behöver stressa ner!! inga pengar i världen väger upp den här stressen å ständiga oron.

den här veckan har hittills vart grym men stressig som vanligt! i måndags spenderade jag, linnet å kex några timmar på vårt favoritfik å snackade skit. på tisdagen blev d vin, ost, kex å buzz hemma hos fia. igår kväll ägnade jag kvällen åt min älskling, vi gick på bio sen blev det ngn öl, en soft kväll å såå skönt att få göra ngt me erik ensam tillslut. idag har jag spenderat några välbehövda timmar för mig själv på storgatan men nu e d snart dax å gå till grillen...suck.

nea lät meddela att hon kommer hem om en vecka cirkus... d var mkt trevliga nyheter!!

nu lär jag stressa iväg till solariet innan jobbet så jag får lite färg inför modevisningen på lördag :S

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0