livet just nu..

konstigt, ja men d funkar faktiskt, skrämmande?...joråsatt! men ibland faller saker på plats trots att allt är kaos.. senaste veckan har varit toppen, trots ett arbetsschema from hell, en kommande rättegång å otaliga penicillinkurer så  funkar vardagen..vet inte riktigt vad som gör d möjligt men jag e tacksam för det som håller mig uppe! det är när livet utmanar en till max som man lär sig uppskatta saker man annars tar för givet.. hoppas bara att dessa saker e tillräckliga för att ta mig genom närmsta månaden tills allt e över..

annars då? vardagen senaste tiden sammanfattas följande; jobben, OS, vännerna, pojkvännen, några öl, lite biljard, mycket grubblande å en del vaggandes i fosterställning..
onsdagkväll har jag spenderat med sabina, äntligen lyckades vi matcha våra scheman :) blev en sväng till gefle med käk på max, lite strosande runt stan å slutligen en bio. vi såg mamma mia,  den va grym! pendlade mellan gapskratt å snyftande precis som d ska va när man går på bio me tjejerna.
nu ska jag krypa ner under täcket å sakna min erik som lämnat mig ensam i stan några dagar..suck

 " Don´t go wasting your emotions
   lay all your love on me..
"


Kommentarer
Postat av: Nea

Mamma Mia är såå bra!! :D

2008-08-25 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0