ibland..

ibland är det underbart å ibland är det inte fullt så underbart.. ibland är det svårt men saker värt att ha får man oftast kämpa för.. ibland undrar jag bara hur mkt man ska behöva kämpa, hur mkt av sig själv man ska ge innan man förlorat sig själv. det finns stunder då jag bara vill ge upp å hoppas på att tiden ska läka alla sår, vilket jag vet att den gör..  resten av tiden vet jag att d är d här jag vill å jag vet att d är något jag skulle sakna en låång tid om jag gav upp.. önskar att saker kunde vara enklare å bara få vara bra hela tiden..  jag vet att d skulle kunna vara så men vissa saker har jag ingen påverkan på..
jag vägrar va en sån som låter grejjer ligga å nöta för att dras upp gång på gång... men inget glöms, inget glöms..
det skrämmer mig att jag tar avstånd å blir rädd för jag vill ge allt å jag vill inte dra mig undan men varje gång jag riskerar att bli sårad vill jag bara gå utan att se tillbaka! men trots allt  vill jag fortfarande, kämpar jag fortfarande, känner jag fortfarande.. det är du, d har alltid varit du.

" jag skulle saknat dig om vi aldrig hade träffats.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0