vårinvigning

igår invigde vi våren här på storgatan, jag, fia, aslan å några flaskor vin i kvällssolen! vin å popcorn till mig å fia medan aslan fick en trerätters middag i form av gammal kycklingkorv till förrätt, laxfile till varmrätt å popcorn till efterrätt.. han va nöjd tror jag. bonussyster sandra å en äckligt brun Sia joinade oss på vår lilla fest, riktigt trevligt blev det! saknade min numera italienske vän å den ständigt arbetande vännen men d va sjukt trevligt ändå :) 

fick en fråga av min vän häromdagen, hon frågade va som händer i framtiden.. jobbig fråga det där men jag funderade lite å kom fram till att jag ska låta den frågan vila under sommaren. Så med det beslutet spikade jag äntligen upp lite tavlor på väggarna, hade en fundering på att skruva fast köksbordet oxå men jag väntar nog med  det iaf!
njuuuta är iaf temat för den här helgen, måste va min längsta ledighet på ett år! ikväll ska jag umgås me min lillasyster som e fotbollsänka i helgen.. ska bli finfint att hänga lite me min favoritperson om hon bara kunde sluta jobba snart!!


"I let it burn.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0