tänkare..

vååår!! okej kunde ju vart varmare ute men solen har iaf varit framme mestadels av dagen, kan man bli annat än glad. får energi nog för att försörja ett u-land med el såna här dagar..  hade redan städat, spikat upp tavlor å bytt gardiner igår så idag gick jag på bakningen,  blåbärspaj blev det. fick besök mot kvällningen av exet, blev fika å snacka skit.. tänk va bekväm man är med vissa personer, visst har jag ju levt större delen av mitt vuxna liv med personen i fråga men vi har snart vart off i två år å ändå känns sällskapet så bekant å bekvämt.. vissa personer behåller man nära hjärtat hela livet skulle jag tro :) 

har även pratat med min bästa vän i pastaland idag, skönt å höra att livet leker därborta. började genast planera in ett besök på rödvinsfarmen.. snart kommer jag så börja bunkra upp! just nu andas jag i det tomrum som blev över..

medan vissa saker är såå lätta att placera så finns det andra saker/ personer som man kan fundera på i all evighet, som man kan avfärda eller kasta sig in i hundra ggr utan att riktigt kunna hitta en hälsosam plats för..  det är nog inte meningen att man ska förstå allt, vissa saker förblir kanske olösta. man har bara två alternativ, antingen fortsätta försöka eller lägga det bakom sig å se framåt.. vem vet svaren kanske ligger i framtiden..

"you live you learn 
 you love you burn"

Kommentarer
Postat av: Nea

Hur härligt väder har vi inte!!? :) Lovely!

2008-04-17 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0