snart..

precis tagit min sista valbovända å take away lunch med linnet på länge.. känns som vi gör allt för sista gången typ men d handlar faktiskt om 7 månader, d går väl rätt snabbt eller? tycker iaf att vi har tagit vara på sista veckan, churchstreet i tisdags, valbo idag å övernattning i lassasvegas imon sen på lördag far Linnet till värmen, vinet å heta italienare..  jag kommer snart å hälsar på såklart :P

positivt e iaf att jag har fått tillbaka min röst idag, igår va den spårlöst försvunnen. Självklart just den dagen när jag jobbade lunch på livingroom å kväll på jensas, alltså tolv timmar bland kunder utan att ens kunna pipa fram ett varsågod.. inte att rekomendera måste jag säga!
trots den dåliga formen igår lät jag mig övertalas till en öl med syrran å kalle efter jobbet.. men men va gör man inte för att träffa personer man tycker om.. 

"you are way to beautiful..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0