skål!

brev från my italian friend idag...weeiii va glad jag blev! ska ta mig tid att svara i helgen när jag ska hänga i BJ på ett av mina lugnare jobb...
annars drack vi rosévin här på 33:an igår, blev ett riktigt tappat gäng innan kvällen va slut.. trevligt trevligt!
hamnade på kharma tillslut, kan säga att onsdag före löning e d rätt dött där men d va kul ändå.. bästa kexet jobbade ju å en bättre anledning för barhäng finns nog inte. just nu ångrar jag min fylla igår rätt rejält dock, känner mig som ett roadkill å ska snart gå å slita på grillen. fii fn för att stänga in sig i ett kök en  sån här härlig dag, visserligen har jag å sabina suttit ute å njutit av solen några timmar nu men jag kan inte få nog!
för övrigt har jag fortfarande inte lärt mig att sprit inte gör mig några tjänster, strular lätt till saker vid påverkan av sånt skit.. well well den här gången gick d ju bra ändå :) 

" I told myself I wouldn´t miss you but I remember what it feels like beside you
  I really miss your hair in my face and the way your innocence tastes.."


Kommentarer
Postat av: Nea

Jag och Wille knackade på hos dig vid 18.. var höll du hus då? Fixade i lokalen? :)

2008-04-28 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0