sjuk

vaknade imorse me årets halsont å feber, lyckades ta mig till jobbet några timmar iaf men nu ligger man i soffan som ett slakt, har verkligen inte tid att vara sjuk det här seklet så nu gäller d att kurera sig så man e piggare imon!

va på arbetsintervju igår ska börja lära upp mig på lördag redan...yeees! blir jobba dubbelt ett tag tills d nya jobbet sitter å tills jag löst allt på grillen men va ska man göra.. ngn som vill ha jobb inom kebabbranschen kanske? stora karriärmöjligheter finns...or not

bjöd mina bästa på tisdagsmiddag igår,  lite löviffgratäng å sen lite blåpärspaj till efterrätt å några flaskor vin till det.. en helkväll. Förrutom ett litet missöde då jag i all stress tappade gratängformen i ugnen å spillde ut halva formen så gick allt kanoners. sofia blev hämtad av sin gobit till pojkvän i tid för bolibompa typ sen tappade vi kexet å sabina där vid tolvsnåret å kvar blev som vanligt jag å linnet... blev en natt av vin å djup konversation oss cyniker emellan igen då.. underbart! 

nu blire jobba lite på schemat medan febern hålls nere av x antal tabletter..

"baby you are a lost cause.." 

Kommentarer
Postat av: Nea

You poor thing.. inte kul att vara sjuk inte.
Kurerat dig ordentligt?
Blir det utgång i helgen? Jag funderar på det, men kanske i Gefle. Har inte riktigt bestämt mig än.
Puss

2008-04-03 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0