night after night..

Linnet har åkt nu... tomrum

Blev en grym kväll igår.. när jag motvilligt hade dragit på mig rosa tightsen, krusat håret å lagt make åkte vi till jessica å erik på en fördrink innan vi for vidare till karin å Eg. God mat, jelloshots å en salig blandning av folk i trikåer kan nog sammanfatta den festen. blev en sväng till snobby oxå..bra drag där!
Sjukt trevligt att träffa alla barndomsvänner igår, har vart dåligt me tid för dem på sistone men d ska bli bättre! dom har ju trots allt stått ut med mig sen jag va en blyg 8 åring me fräknar å stora glasögon :)

"it all seem perfect but there are moments when I feel nothing at all
 same as always, now it´s repeating it self all over again.
 Night after night you say you move on tomorrow, tomorrow
 Now whats holding you back? I don´t know.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0