måndag

måndagkväll...vart på kharma å käkat middag me bästa kexet, ett glas vin, lite kycklingpasta å en del skitsnack gjorde den här kvällen.. tackarr. Annars är det bara sex korta dgr tills linnet lämnar landet nu, känns jobbigt men som överste hallberg sa "det man saknar tog man inte vara på när det fanns här" kloka ord som jag ska försöka hålla i minnet även om jag vet att jag kommer sakna min vän iaf. Imorgon ska jag jobba min första lunch på livingroom, d blir spännande! sen ska jag ägna resterande tiden av dagen med linnet har jag tänkt.. får se vad d blir för tappad aktivitet.. borde nog försöka städa lite innan jag lägger mig nu, hej klädkaos.

"andas i det tomrum som blev över.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0