det!

haft en underbar helg måste jag säga, vinmys å utgång me bästa kex i lördags å sen sthlm med familjen Lönn/Lindberg/Källström i söndags... tänker inte ens försöka förklara familjebanden här, många har försökt förstå men misslyckats ;) underbart e d iaf att umgås med familjen, kan va så att jag har världens bästa mamma.

insåg idag att det är nu mindre än två  veckor kvar tills jag blir gammal på riktigt, ingen panik här inte!
eftersom jag utlovat 25 års fest i ett svagt ögonblick har jag idag bokat lokal för denna mörka dag.. nu ska jag bara styra upp proviant i form av alkohol å få iväg lite inbjudningar sen e d bara å luta sig tillbaka å låta rynkorna komma.
annars funderas d mkt här på storgatan nu, har blandade känslor inför saker å ting. ena stunden bestämmer jag mig för att jag trivs me vardagen just nu å allt e som d bör vara men helt plötsligt dyker saker upp som får mig att tappa fattningen helt å allt förnuft e som bortblåst. Linnet du vet vad jag pratar om!  d här är något jag inte kan resonera mig ur.. not now, not ever

"You are way to beautiful..."



"

!

"


Kommentarer
Postat av: thessan

man får väl gratta i förskott utifall vi inte ses innan men hoppas allt e bra med dig gamling;) pöss

2008-04-23 @ 10:39:05
URL: http://thessi66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0