tvåsamhet i ensamhet..

blir gaalen på alla tankar som snurrar i huve just nu... sitter å myser nyduschad i soffan med älskade winnerbäck i bakgrunden i ett försök att dämpa tankeverksamheten. borde känna mig supernöjd efter allt jobb som  jag å far gjort idag med flytten... istället går mina tankar till förra gången pappa hjälpte mig att flytta.. skllnaden e väl att den här gången flyttar jag till ngn jag älskar istället för från ngn. det här borde va en glad tid med en massa förväntningar å mys men återigen känns d som jag gör ngt ensam. att flytta ihop ska vara ngt man gör tillsammans men tyvärr så jobbar min sambo me snöröj hela veckan.. har visserligen tre månader att flytta men mellan jobb, ismete å brädåkning har jag ingen förhoppning om att kinna kräva en heldag. jag vet att jag borde sluta fundera så mkt å glädja mig åt den här flytten  för jag/vi vill ju d här men fortfarande har jag inte riktigt listat ut vad som gick snett förra gången å jag varken vill eller tänker  göra om de misstagen... det här måste bli bra! men med alla d här tankarna å känslorna utanpå kroppen så har jag väl förstört allt innan de sista kartongerna ens e på plats.. hoppas inte d! han är anledningen till att jag gav kärleken en till chans.. han är den jag inte kan vara utan..

"Det kallas tvivel det där som stör
 det kallas för en klump i magen å ett konstigt humör
 jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort som en fågel i bur
en obehaglig distans, en konstig känsla nånstans
det känns tomt eller hur?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0