förändring

söndagkvällen här på bryggargatan är en trött kväll... har knegat lite extra på ica i helgen så nu e jag helt slut lagom till jag går på mitt ordinarie schema :) yes jag har nytt jobb, ska knega i köket på ica numera så snart e jensas ett minne blott... jag gråter mig inte till sömns direkt!
med nytt jobb, ny bostad så skulle man kunna säga att alla förändringar lixom kastat omkull min vardag , har knappt sett mina bästa vänner senaste veckorna men snart kommer jag jobba som en normal svensson så då ska jag ta igen all förlorad tid! förstår om mina vänner tröttnar ur men jag hoppas att vi e tillräckligt bra vänner att de har överseende å ger mig chansen att bättra mig... jag e ju inte direkt den enda av oss som förlorat sig själv i ngt en stund!

nu ska jag lämna in så jag e pigg när klockan ringer oförskämt tidigt imorgon...

so long

Kommentarer
Postat av: Nea

Det är ditt år i år! :D



Puss!

2009-01-12 @ 22:25:06
Postat av: Anonym

Är sååå glad för din skull! Vet hur underbart det är när livet börjar om ;o) Love ya! Kramelikram

2009-01-12 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0